Pardubice: Podpora managementu
Výsledky vyhledávání
Našli jsme 12 freelancerů pro kategorii Podpora managementu a místo Pardubice
Virtuální asistence
Zastávám názor, že práce, kterou vykonáváme by nás měla bavit, protože tvoří převážnou náplň dne a tudíž by to neměla být povinnost, ale něco, co nás nejen živí, ale především baví, proto jsem se...
Sociální sítě 5 Google Analytics 4 PPC 3 Střih obrazu 3 E-Mail Marketing 3 Marketing 3 Call centrum 11 Management 5 Poradenství - zahraniční obchod 4 Podpora prodeje 10
Customer service Representative
i have worked with a banking sector for two years. i acquired experiences during my tenure. Highly skilled on how to deal with a difficult customer and also experieces in accounting.
Customer service 2 Zakaznické centrum 2
Administrativa - Virtuální asistentka
Více jak 10 let se pohybuji ve stavebnictví na různých pozicích - přípravářka staveb, rozpočtářka, stavbyvedoucí, fakturantka a v posledních 10 letech posuzuji žádosti k vydání stavebního povolení....
Administrativní práce 14 Přípravářka staveb 6 Návrhy smluv pro prodeje a pronájmy nemovitostí 10
Backoffice / VA/ Asistentka
Administrativou se živím 5 let. Aktuálně jsem na rodičovské dovolené a ráda bych se alespoň na pár hodin denně opět věnovala práci.
Leasingové financování 3 Řízení kanceláře / Sekretariát 3 Administrativní práce 2
Obchodní manažerka
Momentálně se aktivně zabývám marketingem. Mohu nabídnout taktéž obchodní dovednosti.
Sales management 1 Vymáhání pohledávek 2 Administrativní práce 5 Konzultantská činnost 2 Fakturace 2
Virtuální asistentka (administrativa, podpora, organizace)
Pomohu vaší firmě s administrativou. Postarám se o úkoly, které vám brání plně se věnovat podnikání. Jsem online v podstatě nepřetržitě, což je výhodné především pro firmy používající registrační...
Administrativní práce 20 Organizace kanceláře 15 Event management 2 Správa e-shopu 2 Rezervační systémy 2
MS Office, MS Teams, Zoom, Google Meet 15 Administrativní práce 15 Office manažer 15
Administrativní pracovnice / překladatelka EN-CZ
Dobrý den, jmenuji se Lucie a můžu vést vaši administrativní agendu. Též mohu překládat texty z anglického do českého jazyka a naopak.
Překladatelství 2 Administrativní práce 2
Sociální sítě 5 Marketing 5 Administrativní práce 8 Copywriter 3 Content Management 3
Vyhledávání / výběr zaměstnanců 2 Reklama 4 Účetnictví 6 Řízení kanceláře / Sekretariát 7 Grafický design 2
- 1
- 2